inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Tuesday 4 June 2013

yah, be strong!

Assalamualaikum!!

mc'dayah || sister

this is a short post act.. i have the feeling of empathy , so  i have a strong motivation quote for my sis! haha
" never never never give up"
ok x kata2 motivasi ni? heheee
ok, kepada si dia yg sedang bertungkus lumus membalas email skrang, dah makan ke belom? mandi dah?
klu lapar pi cepat2 makan.. isi perut dulu, baru sambung buat kerja ye!
ok, for ur info, adik i sorang ni, post-matric, so, cuti smbil tnggu msuk u ni, dia tolong cousin kitorang bisnes shawl online..
so, sape2 yang minat nkcari shawl yang best, good quality, comfortable to wear, bolehla singgah ke http://shawlbyvsnow.blogspot.com/ .. anak beranak http://www.sugarscarfbyriqa.com/ ! 
cousins punye bisness, kite tolong share2 je.. hehe
ape-ape pon, have a wonderful day peeps! 

tetapkan iman, jaga peribadi, indahkan peribadi!
much love,
me.

No comments:

Post a Comment