inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Monday 17 June 2013

SELAMAT HARI BAPA

Assalamualaikum, hello, hye!

selamat hari bapa!
mungkin agak terlewat few days untk wish hari bapa ni, tapi.. x kesahla.. sbb hari-hari , hari bapa!!
MOHD ZAKI SELAMAT

SELAMAT HARI ABAH!
u r the best father ever! u r the teacher! u r the motivator! u r the hero! u r the chef! u r the driver! u r the  one called pocket-money servicer! and of coz, u r my only one king of my life, my  only one handsome bff!!!

semoga semua yang abah buat dlm hidup terus diberkatinya, dan mendapat keredhaan illahi :)

.U R THE ONE.

-no others-

I LOVE U

dunia wal akhirat!

INSYAALLAH
end of this entry.

p/s: hargai bapa anda selagi dia msih bernyawa ats muka bumi ALLAH ini.
      marah bapa, tanda dia sayang kita! jaga kita!

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment