inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Sunday 22 January 2012

my brain bursting!

Assalamualaikum..

:) 
cinta itu lumrah kan??

sapalah kita, yang hanya hamba ALLAH yang biasa dan kerdil untuk menghalang perasaan itu dari menyelubungi di hati ini..
namun.. manusia itu perlu ingat..
cinta itu janganlah pernah melebihi cinta kita kepadaNYA..
Kerana DIA yang menciptakan kita.. Dia yang sentiasa memberikan nikmat dalam menempuh hari-hari di atas muka bumi ini..

DIA yang maha PENGAMPUN.. maha PENGASIH..
He loves us :)
Never betray HIM. He promised us , that He'll be always stay close with us.
Whenever we feel bad, or sad.. Let remember him.. in every second in our life.


p/s : got 2 test for this coming tuesday ~ i'm gonna kill my time right now!!! salam

1 comment: