inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Thursday 26 January 2012

BUY ME ONE!

Assalamualaikum dears..

Harini x nak cakap banyak2...
ada satu je yg ku pinta.. can someone buy me this??

hmmm.. kalu x dapt yg ni pun x pe.. kite ade lgi pilihan lain..
jeng2.,. nak yg ni leh?? soooo cute! T.T






yang ni pon bleh jgak.. ehee..




They are soooo cute! totally! uhuuuuu~~~ 

p/s: sape yg nk hadiahkan camera2 ni.. tangan ni sudi menadah! haha


2 comments:

  1. salam...
    amboi cik siti~tapi meme comey camera2 tersebut..
    y third tu polaroid kea..ko mg pkai copy cat ajer....hoho :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. memey comey pom.. beli la kt i satu! :D

      Delete