inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Monday 4 June 2012

asam pedas ayam

hari ni sy msk asam pedas aym..
msk dengan penuh confident!!
ho3..
alamatnya.. manis la plk..
apa lgi.. komen berbagai2 la orang2 rumh..
then! huh, i got an idea, y not i add some asam jawa..
make it more sour.. bcoz nama lagi asam pedas..
ho3.... 
so.. i'm proud of it b'coz it my first time..
oh, one more thing...
jenguk2 la periuk ptg tadi.. dah hbis nasi.. sapa plak prgi menambah niiiiii..
sodap la tuwwwww... :)))
ok!
until here! 
take care..

No comments:

Post a Comment