inspiration

wahai masa depan, engkau masih didalam keghaiban. maka aku tidak akan pernah bermain dengan khayalan dan menjual diri hanya untuk sebuah dugaan. aku pun tidak bakal memburu sesuatu yg belum tentu ada, kerana hari esok mungkin tidak ada sesuatu, esok hari adalah sesuatu yg belum diciptakan dan tidak ada satupun darinya yg dapat disebutkan.

" semakin jauh aku darimu.. semakin dekat pula KAU menghampiri aku.. semakin cuba ku dekati.. semakin kuat pula kau mendugai aku.. OH ALLAH.. Maha Pemurah .. Maha Sempurna.. kerdilnya diriku di hadapanmu.."

Thursday 9 February 2012

MALAM MUZIKAL SELAWAT

Assalamualaikum semua..

Harap sihat2 saje.. supaya kuat untuk melakukan amal kepadanya...
hee

ok.. rasenye.. lately agak bizi.. sebab kena handle program .. jadi krew muzikal selawat!
ana jadi biro multimedia dan publisiti.. agak mencabar tugasnya! :D
walaubagaimanapun.. Alhamdulillah.. program berjalan dengan lancar ..
" it was such a great moment for us "

new experience! many obstacles!  That is how we learn .. ;) through experiences!
Ok.. back to the topic.. malam tu.. hanya ALLAH saja yang tahu...

berdebar.. x tentu arah.. sebab kena alert sepanjang mse.. nk kena deal ngan 2 kumpulan yang kami jemput..
Al-Mawlid dan Sautu Haq! They were really awesome! Best sangat bile ramai2 selawat... heee .. so sweet!

So.. malam tu sungguh indah walaupun bnyk sangt msalah.. :)
tapi kami tetap COOL.. hehe..

Ukhwah menjadi semakin erat! syukran!




No comments:

Post a Comment